Vendégkezelés a szépségszalonban – 3 órás ONLINE képzés2018-10-19T09:30:18+00:00

A leendő vendéged könnyen rád talál, mindenfélét kipróbál nálad és elégedett, szereti a munkád eredményét, rendszeresen igénybe veszi a szolgáltatásaidat, nem akar máshová menni.

Pontosan tudja, hogyan kell Hozzád bejelentkezni, sőt amikor ott van, már akkor kéri a következő időpontját, és nem könyörög extra időpontért.

Ismeri az összes kezelésedet, szolgáltatásod, nincs kérdése, aggálya, problémája, sőt az áron sem problémázik, mert tökéletesen megfelel neki és tisztában van vele, mi mennyibe kerül.

Nálad is így működik minden?

Vagy van, amiben még fejlődhetnél, hogy a fent leírt számodra ideális vendégeket vonzd be?

  • a vendégnek mindig van valami problémája, ami miatt elkésik és meg kell oldani
  • elvárja, hogy késő este vagy hétvégén is dolgozz
  • hiába magyarázol el százszor neki valamit, plusz még egyszer megkérdezi
  • nem érti az árlistádat, nem tud róla és nem hoz magával elegendő pénzt
  • nem emlékszik az időpontjára és elfelejt eljönni
  • fogalma sincs róla mennyi féle kezelést és terméket tud nálad vásárolni

És ezek közül nap, mint nap valami mindig előfordul, feltart, bosszant, hátráltat a munkában, ezért csúszol és kapkodnod kell, amitől feszült és ideges leszel… Azt érzed, Te mindent megteszel, hiába, mégis egy mókuskerékben érzed Magad és nem tudod, hogy kellene kiszállni…

A vendégkezelés ezer apró dologból, de mindig ugyanazok a problémák, kérdések, hibák merülnek fel vele kapcsolatban.

Aláírom, TÉNYLEG nehéz tud lenni.

DE!

A vendégkezelés nem olyan, amit nem lehet megtanulni és gördülékenyen csinálni.

A vendég kezelés egy komplex folyamat, amit részekre bonthatunk:

  1. Vendégszerzés – amikor meggyőzöd, hogy CSAKIS RÁD van szüksége.
  2. A szolgáltatás, a vendéggel való bánásmód –amikor úgy érzi, hogy a Te szalonodban VÉGRE MINDENKI RÁ FIGYEL, ÉRTE TESZ!
  3. Vendégkövetés – amikor már elment tőled akkor sem jut eszébe ránézni a szomszéd üzletre, mert Nálad azt kapja, amit Ő akar, nincs szüksége másra.

MI KELL A TE VENDÉGEDNEK?

Évek óta rendszeresen piacot kutatunk, monitorozunk. Felmérjük a vendégeink:

  • szokásait,
  • életkorát,
  • megkérdezzük mitől félnek,
  • mire vágynak,
  • mi fontos nekik egy szépségszalonban.   

Nem is gondolnád, hogy ebből minden évben mennyi mindent tanulunk, és igazán pontosítani tudjuk a marketingünket és az üzletpolitikánkat.

Amíg más csak azt tudja leírni, hogy milyen ideális vendéget szeretne, mi azt tudjuk Neked megtanítani, hogy a vendéged mit akar, mire van igénye, miért menne el hozzád. Ezek tudva hogyan szerezd meg és hosszútávon hogyan tartsd meg őt.

Szerintünk sokkal könnyebb megtölteni a naptárt, ha tudod, mire vágyik a vendéged. Ígérjük, így sokkal könnyebb lesz mindkettőtöknek.

Időpont: 2018. November 18. vasárnap. 17.00-20.00

Extra ajándék a képzés formája/helye: ONLINE,

 így nem kell utazgatni, naptárt módosítani, családi életet megoldani, kiöltözni.

Csak egy internetelérés és 3 óra nyugalom kell.

A képzés részvételi díja: CSAK 15.000,- Ft.

Ezt biztosan meg tudod oldani, nincs kibúvó!!!

Már is jelentkezhetsz a képzésünkre!

  1. Ha átolvastad a képzés részletesebb leírását, akkor töltsd ki az alábbi regisztrációs formot
  2. Kapsz tőlünk egy díjbekérőt, ami alapján rendezni tudod a képzés részvételi díját.
  3. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet a képzésre.
  4. Időben kapsz egy részletes infólevelet, amiből mindent technikai dolgot megtudsz a képzéssel kapcsolatban.

Az biztos, hogy tőlünk üres kézzel, vagyis fejjel nem távozol.

Sok-sok beépíthető ötletet, tudást kapsz, amivel rendszerezetten, könnyebben mehet a mindennapi rutin, amivel időt spórolsz, és amivel könnyebben kezeled a vendégeidet.

Magabiztosabb leszel. Nyugodtabb leszel. Elégedett és boldog leszel a munkádban.

Tisztában vagyunk vele, hogy nem tudunk mindenkit meggyőzni, és nem is akarunk.

Szóval, ezek a képzések NEM VALÓK Neked, ha Te úgy érzed, hogy

  • Nem akarsz semmin változtatni, mert minden úgy jó az üzletedben, ahogy van,
  • Lusta vagy és már előre tudod, hiába jössz el, úgysem változtatsz utána semmin sem,
  • Azt gondolod, ha eljössz, akkor letudtad a marketinget és semmit nem kell utána csinálni
  • Mindenre megtalálod a kifogást és elveted a változtatás lehetőségét is,
  • Nem a vállalkozásod a fő bevételi forrásod, szinte ez csak a hobbid és jó, ahogy most van, felesleges fejlesztened

AKKOR NE GYERE EL!

E-mail cím:*

Vezetéknév:*

Keresztnév:*

Telefonszám:*

Melyik képzésünkre jelentkezel? :* Facebook online képzés, december 2. 15.000,-
Vendégkezelés online képzés, november 18. 15.000,-
Kampány online képzés, 2019. január 20. 15.000,-
2 napos üzleti képzés, 2019. január 7-8. 150.000,-
1 napos privát üzleti konzultáció 230.000,-
Asszisztens/recepciós képzés

Számlázási név:*

Számlázási cím:*

Postázási cím – irányítószám:*

Postázási cím – város:*

Postázási cím – utca, házszám, emelet, stb.:*

Elolvastam és tudomásul vettem az Adatkezelési Tájékoztatót:*

Hozzájárulok, hogy az Arckontúr Kft. számomra értesítéseket, hírlevelet küldjön képzéseiről:*

Megjegyzés:



UTÓIRAT

Szenvedsz, de még velünk vagy? Mindent végig olvastál? Te is ezektől szenvedsz? Akkor Neked mindenképpen szükséged van a képzésünkre.

Ezt mindketten tudjuk.

Azért olvastál idáig, mert ezek a témák foglalkoztatnak, érzed, hogy nem úgy mennek a dolgok ahogy szeretnéd.

Ne is áltasd Magad tovább…

Tudom, hogy akarsz változtatni, megújulni, könnyebbé tenni az életed.

Tippem:

Első lépés: JELENTKEZÉS!

 

Felmerült Benned egy kérdés?

Ne habozz, tedd fel most, válaszolunk rá, ha szeretnéd felhívunk!

E-mail cím:*
Neved:*
Telefonszám:
Ezt szeretném tudni: :*